تیم امید آرشیو خبر ها
بی تجربگی کار دست شاگردان گروسو داد

بی تجربگی کار دست شاگردان گروسو داد

تیم پریماورای یوونتوس از ملاقتشان با سبز و مشکی پوشان ساسولو دست خالی برگشتند و این اولین بار است که بعد از شکستشان برابر سمپدوریا، 4 ماه پیش نتوانستند هیچ امتیازی به دست بیاورند.

 

تیم فابیو گروسو مصاف دیروز را درخشان آغاز کرد و با گل هافبک پیش تاخته اش گریگوریس کاستانوس 1‐0 جلو افتاد. یوونتوس در نیمه ی اول خوب کار نکرد، اما گل نخوردند، تا اینکه در نیمه ی دوم علی رغم برتری و ایجاد موقعیت های فراوان گلزنی راه به جایی نبردند، تا اینکه روی اشتباه آئودرو دروازبان یووه که نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند و در برگشت توپ جلوی پای مهاجم ساسولو افتاد، بازی مساوی شد.

 

بعد از آن یک بار دیگر روی اشتباه فردی مدافع یوونتوس ، بلانکو که زیادی با توپ در محوطه ی جریمه ور رفت یووه 2‐1 عقب افتاد و بعد روی یک ضدحمله بازی 3‐1 شد.

 

در دقایق پایانی بازی، کاستانوس یک بار دیگر گلزنی کرد و بازی 3‐2 شد، حتی لیرولا می توانست در آخرین ثانیه ها بازی را مساوی کند اما بدشانس بود، در نهایت با وجود این شکست، با توجه به نتیجه 4‐2 ویرتوس انتلا برابر فیورنتینا، یووه همچنان با 5 اختلاف امتیاز در صدر جدول باقی ماند، آنها هفته ی دیگر باید به مصاف ویولای قدرتمند بروند.

 

در پایان بازی جانلوکا پسوتو، بازیکن سابق یووه و مدیر تیم های پایه ی یوونتوس گفت:

 

مطمئنا راضی نیستیم، اما بازیکنان ما جوانند و امیدواریم از این اشتباه درس گرفته باشند، تیم ما متحد است و همانطور که دیدید کاپیتان رومانیا بعد از اشتباه دروازبان به سمتش رفت و به او دلداری داد، این شخصیت بزرگ او را می رساند.

 

تیم زیر 17 سال یووه هم علی رغم تساوی 0‐0 برابر مودنا، با 4 اختلاف امتیاز در صدر جدول است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: